Evocation of Ye Black

I have summoned you,
Source and Way,
Born in great abyss, between stars:
Eternal Spirit of Decay…
When Sun was shadowed by the Mars,

And wings of Saturn dazzled fire,
You became hunger of great void,
You became flesh of my desire.
Rest of the worlds in grave so cold…

Rot of the worlds so grave in peace…

Hear, all my prayers coming from hate:
Through twisted verse, red as the mist
And black as flame:
Open the Gate.

10 responses to “Evocation of Ye Black

  1. Ostatnia zwrotka to moja ulubiona część. Usunąłbym z niej „red as the mist” i przesunął w to miejsce „and black as flame” lub zamienił „ref as the mist” na coś innego, ale nie wiem co. Z jednej strony nie pasuje mi ten zwrot tam a jednocześnie mam poczucie, że musi tam być.

    • Gdy to pisałem moją wizję nawiedziła czerwona mgła – stąd ten fragment.
      Generalnie sam wiersz skomponowałem kilka lat temu. Teraz go tylko odkurzyłem, poprawiłem i zaprezentowałem. Taki eksperyment – bo rzadko piszę tylko po angielsku. Sam jeszcze nie wiem co o tym sądzić… Wolę chyba jednak mowę rodzimą, choć zawsze ciekawie jest spróbować czegoś nowego.

        • Doświadczenia z szaleństwem, czy wywoływaniem koszmarów z ciemności? 😉
          Nieskromnie przyznam, że chyba mam. Ale jak sądzę, zawartość mych wierszy mówi w tej kwestii sama za siebie. 🙂
          Muszę przyznać także, że odważna z Ciebie niewiasta, skoro nie lękasz się tego co tak tkwi. Czasami jest to o wiele więcej niż potrafimy sobie wyobrazić…

            • Ja mam chyba odwrotnie – ludzi się nie obawiam. Mają zbyt ograniczone możliwości działania, abym uważał je za przerażające. Z drugiej strony, może po prostu za dużo widziałem? 😉
              W końcu zawsze może się wyłonić coś, co Cię zaskoczy… 😉

Skomentuj

