Niedokończone opowieści

Niedokończone opowieści
Żeglują po bezlistnym niebie.
Krew pisze słowa wielu pieśni
– Nim czas ich w mroku nie pogrzebie.

Niedokończone opowieści
Uwodzą skrycie w niepowszedniość.
Każdy z nas czasem śni, że nie śni,
Nim nie pogrzebie go bezgwiezdność…

10 responses to “Niedokończone opowieści

    • Dziękuję za słowa uznania – mi także się podoba. 🙂 Przyznam, że utwór ten zaczął się właśnie od tego zdania. Najpierw pojawiło się ono, a później wokół niego usnułem wiersz.

    • Hmmm… Kluczem, do napisania dobrego opowiadania jest jak dla mnie właśnie jego zakończenie. Brak zakończenia zabija historię. Więc temat opowieści niedokończonych sam raczej bardziej łączyłbym z poezją – która z racji swej natury może przekraczać najróżniejsze ograniczenia. 😉

      • Ja też mam niedosyt jeśli coś jest nie skończone, ale otwiera drogę wyobraźni czytelnikowi, a daje się „ukryć autorowi”. Czyżbyś coś wielkiego tworzył??? Pozdrawiam:).

        • Raczej zbieram różne doświadczenia… Myślę, że za jakiś czas przekuję je na wiersze. 😉

          Choć fakt, że poezja nie jest jedyną dziedziną twórczości, w której jestem aktywny – ostatnio zajmują mnie także inne jej postacie. Czasami oznacza to dość wyczerpującą pracę. Jednak lubię się co jakiś czas przerzucać na inne pole działalności, aby zachować świeżą wizję i nie popaść w rutynę.

Skomentuj

