Wężowe Kości

Olbrzymie kości,
Przeklęte kości,
Wypełzły z morza
Na czarny piach.
Dla Twej jedności,
Krwią z ran wieczności,
Spełniam komunię
W wężowych snach.

Skowyt księżyca,
Żądza księżyca,
Nurza się w falach
Jak sierp lub łza.
Szukam Twych imion
W wrzących mgławicach
– W mej dłoni kości,
W mych żyłach rdza…

9 responses to “Wężowe Kości

    • Dziękuję za nominację i uznanie, to naprawdę bardzo miłe z Twojej strony – jednakże, z uwagi na charakter mojego bloga trudno mi będzie wsiąść udział w tego typu zabawie. Staram się bowiem umieszczać tutaj jedynie posty zawierające wiersze lub prozę i specjalnie unikam pisania o czymkolwiek innym.
      Jednakże sam fakt, iż moja twórczość podoba Ci się na tyle by umieścić ją na liście nominowanych blogów bardzo mnie cieszy i motywuje do dalszego wysiłku twórczego. 🙂

  1. No to po wakacjach:))), zapomniałam gdzie są czarne piaski… ale tu jest kossssmos i klimat jak u Royo… a gdzie nasze polskie zachody? Udane wpełźnięcie:). Pozdrawiam.

    • Pisałem już wcześniej, że będę nieobecny do połowy września, stąd moje poprzednie zniknięcie. Na szczęście już wróciłem i zaczynam powoli odrabiać zaległości nie tylko we własnej twórczości, ale i w lekturze innych autorów. Na pewno więc zajrzę do Ciebie wkrótce, zwłaszcza, że wiersz inspirowany moją poezją to dla mnie zawsze arcyciekawa sprawa. 🙂

    • Wróciłem już i postaram się pojawiać regularnie. Błagam jednak, dajcie mi czas, o wymagający czytelnicy na nadrobienie zaległości! 🙂 Obiecuję, że postaram się załatać wszystkie dziury spowodowane moją nieobecnością. 😉

  2. Miło, że wróciłeś. Mam nadzieję, że wraz z Twoim powrotem pojawią się nowe refleksje, które stają się bardzo ciekawą podróżą.

    Mam nadzieję, że obietnica zostanie dotrzymana. 🙂

Skomentuj

